Ezviz C6N Indoor Wi-Fi home security camera review

click fraud protection

Real Homes-oordeel

De hele installatie, van aansluiten tot gebruik via de app, is zo eenvoudig als het maar kan. Het is een briljante kleine camera die in elke kamer van het huis kan worden geplaatst en die, zolang je je binnen de wifi-zone bevindt, met ongelooflijke helderheid zal opnemen en streamen. Je bent zelfs in een positie om een ​​gesprek te voeren met degenen die je op de camera ziet... alles voor een zeer redelijk prijskaartje.

Op zoek naar een camera voor thuisbeveiliging voor binnenshuis? De Ezviz C6N Indoor Wi-Fi-huisbeveiligingscamera kan dag en nacht binnenshuis worden gebruikt om precies in de gaten te houden wie er in uw huis is (en wat ze van plan zijn), dus het zou goed kunnen passen.

Ik heb deze beveiligingscamera voor thuis getest, samen met de Ezviz C4W Outdoor smart Wi-Fi home beveiligingscamera, de afgelopen maand om u te helpen bij het kiezen van de beste huisbeveiligingsoplossing voor u en uw familie. De belangrijkste criteria waar ik naar heb uitgekeken, behalve of deze camera echt zijn doel dient, is; hoe het eruit ziet en hoe gemakkelijk het is om het dagelijks in te stellen en te gebruiken.

Blijf scrollen om de volledige recensie te lezen om te zien of dit de camera voor binnenhuisbeveiliging voor u is, maar als u meer geweldige opties wilt zien, bekijk dan onzebeste huisbeveiligingssysteem gids voor meer top beveiligingscamera's, voor de beste prijzen.

De Ezviz C6N Indoor Wi-Fi-thuisbeveiligingscamera installeren

Ik heb de Eviz C6N in onze bijkeuken opgesteld om te zien wat onze twee cavia's, die binnen in de kou leven, maanden, sta op tot in het donker (ik had een onderwerp nodig, en de cavia's zijn veel interessanter dan mijn echtgenoot).

Nadat ik de camera uit de compacte maar adequate doos had uitgepakt, maakte ik goed gebruik van de kabel van ongeveer 3 m die net lang genoeg was om uit te rekken tot een stopcontact, en binnen het zichtbereik van de guinea varkens. Jazeker, deze beveiligingscamera werkt op een netaansluiting: niet helemaal ideaal als je beperkte toegang hebt tot stopcontacten in de huis, maar de kabel kan net lang genoeg zijn om de camera nog steeds te gebruiken zoals bedoeld zonder het risico op struikelen en valt. Op dit punt moet je ook overwegen of je de beveiligingscamera aan de muur wilt bevestigen of horizontaal wilt plaatsen - ik heb hem horizontaal op een aantal boeken getest.

Vanaf hier is het nu alleen nog een kwestie van ‘hoe krijg ik dit werkend’ en ‘hoe krijg ik het op mijn apparaat?’.

Als de camera is ingeschakeld, draait hij een beetje en stelt hij zichzelf voor op een nogal robotachtige toon. Vanaf nu moet u ervoor zorgen dat uw apparaat (een smartphone of tablet) is verbonden met wifi en, samen met de Ezviz C6N, bevindt zich in een sterke Wi-Fi-zone omdat de camera binnen deze zone blijft - meer hierover binnenkort.

U wordt vervolgens gevraagd om de Ezviz-app te downloaden, wat eenvoudig genoeg is en volg vervolgens de instructies op het scherm. Tijdens het registratieproces kunt u ervoor kiezen om meldingen naar u te laten sturen als waarschuwing, u abonneren op CloudPlay (gratis voor de eerste dagen van 23 dagen, daarna wordt er een vergoeding van £ 2,99 in rekening gebracht, afhankelijk van uw abonnementskeuze) en geeft u de app toegang tot uw telefoon camera. U moet deze toegang tot de camera van uw telefoon toestaan, zodat de app de QR-code aan de onderkant van de camera kan scannen, zodat u alles kunt instellen.

nachtzicht: Ezviz C6N Indoor Wi-Fi-huisbeveiligingscamera

(Afbeelding tegoed: toekomst)

Hoe eenvoudig is de Ezviz C6N Indoor Wi-Fi-huisbeveiligingscamera in te stellen?

De Ezviz C6N is mega eenvoudig te gebruiken met de Ezviz-app, op voorwaarde dat je binnen die wifi-zone bent gebleven. Het kan erg frustrerend zijn wanneer het signaal van de camera wegvalt, wat betekent dat u beeldmateriaal mist en de mogelijkheid verliest om in twee richtingen te communiceren.

Vanuit de app kun je foto's maken van de beelden, een 360-graden opname pannen, tussen resoluties (HDR, HD of hoge resolutie) schakelen en tot vier camera's live op een gesplitst scherm zien. Via deze app kun je afstemmen op de tweerichtingscommunicatie en de slaapmodus van de C6N inschakelen, zodat je privacy hebt wanneer je die nodig hebt. Deze slaapmodus betekent dat ALLE monitoring en opname is gestopt.

• Wil je toch wat functionaliteit hebben als de camera inactief is? Lees onze Ezviz C6CN Internet PT Camera review

Ik kon niets aanmerken op de beeldkwaliteit, die zowel overdag als 's nachts superhelder is, en de audio was ook behoorlijk goed. Wanneer de camera in gebruik is, heeft deze echter een helder blauw indicatielampje dat niet erg discreet is, maar dit kan desgewenst worden uitgeschakeld met de Ezviz-app.

En als u de hoek van het beeldmateriaal wilt wijzigen, volgt de C6N automatisch het onderwerp dat wordt gefilmd, of u kunt het 'rollende oog' (cameralens) handmatig via de app in elke richting bewegen.

Is de Ezviz C6N Indoor Wi-Fi huisbeveiligingscamera een goede prijs-kwaliteitverhouding?

Deze beveiligingscamera voor thuis biedt echt een goede prijs-kwaliteitverhouding, vooral in vergelijking met de meer geavanceerde technische modellen, wat ten koste gaat van de beeldkwaliteit en audiomogelijkheden.

Wat moet u nog meer weten over de Ezviz C6N?

De Ezviz C6N is strikt een camera voor binnen en is niet geschikt voor gebruik buitenshuis. Daarom is het niet geschikt als u op zoek bent naar een complete oplossing voor huisbeveiliging MAAR als het zou worden gebruikt met andere huisbeveiligingsproducten in het Ezviz-assortiment, zoals de Ezviz C4W (Turret) camera die IS geschikt is voor gebruik buitenshuis, dan zou je meer bases kunnen hebben.

Ezviz C6N Indoor Wi-Fi-huisbeveiligingscamera

(Afbeelding tegoed: Ezviz)

Hoe beoordeelt de Ezviz C6N online?

Op dit moment is de Ezviz C6N alleen te koop bij Argos wiens klanten enthousiast zijn over hoe eenvoudig het is om in te stellen en hoe goed de beeldkwaliteit is. Sommige van de dingen waarvoor recensenten de camera gebruiken, zijn onder meer de hond in de gaten houden, de kinderen in de gaten houden of buiten het raam kijken om te zien wie het huis nadert.

Waar de grootste frustraties liggen is bij de wifi. U vertrouwt op een sterke Wi-Fi-verbinding voor het instellen, bekijken en communiceren met wie of wat je kijkt, dus het is van vitaal belang dat je bedenkt waar je de camera in huis wilt plaatsen, idealiter voordat je kopen.

Is de Ezviz C6N het kopen waard?

De camera is heel eenvoudig in te stellen en te gebruiken, en ik denk dat het moeilijk zal zijn om een ​​beveiligingscamera voor binnenshuis te vinden die een beeldkwaliteit biedt voor zo'n uitzonderlijke waarde. Voor totale gemoedsrust zou ik aanraden om drie of vier van deze te kopen om in huis te stippen of, zoals: Ik heb eerder gezegd dat je je eigen systeem moet bouwen met andere producten in de Ezviz-huisbeveiligingscamera bereik.

Meer over huisbeveiliging:

• Voor een camera op batterijen, lees onze Ezviz Battery Cam beoordeling
  • Of lees de Google Nest Cam IQ Indoor review, voor een andere binnenoptie