Kami Outdoor Battery Camera anmeldelse

click fraud protection

Real Homes dom

Enkelt å sette opp, lett å bruke, god kvalitet på opptak (dag og natt), dette utendørs sikkerhetskameraet er et godt alternativ for boliger som ønsker å holde øye med utsiden av eiendommen.

Vil du øke din utendørs sikkerhet? Les vår anmeldelse av Kami utendørs batterikamera.

Jeg har vært så heldig å teste dette kameraet de siste par månedene gjennom hele sommeren, så jeg kan hjelpe deg med å velge den beste hjemmesikkerhetsløsningen for deg og din familie. Hovedkriteriene jeg har sett etter er hvor enkelt det er å sette opp og bruke, og hvordan det fungerer (i alle vær og tider på dagen).

Fortsett å rulle for å lese hele anmeldelsen for å se om dette er det utendørs hjemmekameraet for deg, men hvis du vil se flere flotte alternativer, sjekk ut vår beste sikkerhetskameraer guide for flere topp sikkerhetskameraer, til de beste prisene.

Kami utendørs batterikamera spesifikasjoner

• Vedtak: 1920 x 1080p HD
  • Tilkobling: Wi-Fi 2,4G Hz
  • Batteritid: opptil seks måneder
  • Vanntett: IP-65
  • Kompatibilitet: iOS 8.0 og nyere, Android 4.1 og nyere
  • Smarte funksjoner: PIR bevegelsessensor
  • Lagringsalternativer: Kami Cloud & Local Storage (8-64 GB)
Kami Outdoor Battery Camera anmeldelse

Produktbilde av Kami utendørs batterikamera

(Bilde kreditt: Kami)

Installere Kami utendørs batterikamera

Før du gjør noe med å installere dette hagekameraet, må de fire oppladbare batteriene være fulladet. Disse er inkludert sammen med laderen (og alt annet du trenger) for et enkelt oppsett. Jeg lot batteriene stå over natten for å lade - når de er fulle, lyser indikatoren på laderen fra rødt til grønt, så du vet at de er klare.

Med batteriene fulladede og sikre i kameraet, er neste del av installasjonen å koble kameraet til smartenheten. For å gjøre dette trenger du bare å laste ned den gratis Kami Home -appen og følge instruksjonene på skjermen. Du må bare sørge for at du er innenfor en sterk Wi-Fi-sone gjennom hele denne oppsettingsfasen, noe du også må huske på når du skal velge hvor du vil finne den. Du vil også oppdage at mot slutten av registreringsprosessen blir du bedt om å velge en Cloud -lagringsplan som starter fra £ 79,99 per år, og den første måneden er GRATIS. Dette gir deg flere alternativer for sikkerhetskopiering, pluss muligheten til å legge til mer enn ett kamera i appen. Hvis du ikke liker dette, er det et MicroSD -kortspor for lokal lagring, eller du kan velge å lagre klipp av opptak på appen, men dette vil begrense deg til bare de grunnleggende funksjonene.

Å være en trådløs kamera, og montere den er SÅ enkelt. Hvis overflaten er av tre (slik den var under testing) kan du bare skru festet direkte og feste kameraet ved å rotere det med klokken for å sikre det. Alternativt, hvis du ikke vil montere det, kan du bruke det medfølgende kamerastativet slik at du kan plassere det hvor som helst - også innendørs! Når du plasserer det, er det best å unngå direkte sollys og hindringer for linsen. Det er også foreslått at du holder den innenfor en rekkevidde på 10 meter fra Wi-Fi-ruteren, slik at du får best mulig ytelse uten at det faller fra.

Hvor lett er Kami utendørs batterikamera å bruke?

Kort oppsummert; meget lett. Kami -kameraet kan alle kontrolleres ved hjelp av Kami Home -appen, som er veldig lett å navigere og forstå.

I appen kan du se live streaming i Auto, SD eller HD - jeg brukte HD (High Definition) for den beste opplevelsen - ta skjermbilder av opptakene eller lag en video. Og hver gang det ble oppdaget bevegelse ble det tatt opp et seks sekunders klipp, selv om dette kan slås av eller planlegges og hvor mye som blir spilt inn, kan kontrolleres i innstillinger. Det er også en gruppeinnstilling referert til som Hjem og borte som kan kontrollere om du mottar varsler eller ikke. Og toveiskommunikasjon er også mulig gjennom mikrofonen, slik at du kan snakke og lytte til den (eller hva) du ser på kameraet.

Kami Outdoor Battery Camera anmeldelse

Live streaming i Full HD på dagtid

(Bildekreditt: Future)

Jeg holdt innstillingene de samme, dag og natt. I løpet av dagen var opptakene (som ovenfor) superklar, og jeg kunne flytte skjermen side til side og zoome inn også. Om natten er opptakene svart -hvite (som nedenfor), men dette er mer enn nok fordi det betyr at det ikke er noe distraherende lys som kan forvirre marsvin, selv om jeg må si at tilsetningen av et lys ville virke ytterligere avskrekkende, og det er klart nok i HD for å se hvilken aktivitet som skjer på.

Kami Outdoor Battery Camera anmeldelse

Live streaming i Full HD ved hjelp av nattsyn

(Bildekreditt: Future)

Noe annet?

De fulladede batteriene varer i opptil seks måneder. Du kan overvåke hvor mye juice du har igjen gjennom appen takket være det praktiske batteriikonet som vises i direktesendingsvinduet.

Det er også mulig å dele kamerastrømmen med venner og familie ved hjelp av enten QR -koden eller en YI -konto ved hjelp av appen, hvis du vil.

Er Kami utendørs batterikamera verdt å kjøpe?

Jepp! Jeg har virkelig blitt imponert over dette kameraet, og for prisen ville jeg ikke nøle med å beholde det på baksiden av huset mitt på en mer permanent basis. Hvis du har en stor hage, er det betryggende å vite at du kan bruke flere Kami utendørs batterikameraer for å bygge ditt eget hjemmesikkerhetsnettverk. Denne gikk glipp av de fem stjernene på grunn av den fremstående designen som stakk litt for mye ut etter min smak og mangel på sirene, men bortsett fra dette ville jeg ikke vært foruten.

Flere alternativer for sikkerhetskameraer:

• For et annet utendørs cam -alternativ, les vår Ezviz C4W Outdoor Smart Wi-Fi Home Security Camera anmeldelse
  • Ring Spotlight Cam anmeldelse, du velger enten et batteri eller en kablet versjon